a. Dotyczy to nowo utworzonej rezerwacji dokonanej od dnia 01.01.2021 r. z terminem realizacji (zakwaterowania) przypadającej na dzień od 12.02.2021 do odwołania akcji przez Operatora.
b. Dotyczy to rezerwacji istniejącej już w naszym systemie przed 01.01.2021 roku, jeśli rezerwacja taka nie została opłacona w całości (opcja częściowo zwrotna, zadatkowana / zaliczkowana. W dniu zakwaterowania Klient zobowiązany jest uregulować pełną kwotę za pobyt. BON w postaci 16 cyfrowego ciągu cyfr pomniejszy wartość rezerwacji. Niezbędna jest autoryzacja SMS przez posiadacza BONU. Warunki techniczne przeprowadzenia czynności należy skonsultować z Biurem Obsługi Rezerwacji.
c. Dotyczy to płatności za zaliczkowanie / zadatkowanie pobytu lub podczas meldowania się po odbiór kluczy w Biurze Lokalnym znajdującym się w Stegnie przy ul. Gdańskiej 25.
d. Na wartość BONU Turystycznego wydajemy paragon lub Fakturę imienną bez nr NIP (na życzenie Klienta),
e. Klient zobowiązany jest potwierdzić / autoryzować BON przekazując Operatorowi NCNK potwierdzenie SMS celem jego rejestracji w profilu ZUS sekcja Bon Turystyczny i możliwości rozliczenia przez Operatora.
UWAGA: w przypadku rezerwacji dokonanej przez pośrednika i jeśli płatność nastąpiła przez Booking.com/ Airbnb/ Expedia z uwagi na systemy rozliczeniowe między Operatorem, a Pośrednikiem reklamowym (karty kredytowe, zapłata online) – BON Turystyczny nie zostanie uhonorowany.
4. Bonu turystycznego nie honorujemy w przypadku rezerwacji, jeśli:
a. Rezerwacje w naszym systemie są już opłacone w 100%. Klient otrzymał FV imienną na życzenie, lub przygotowany jest paragon do odbioru. Dotyczy rezerwacji ze wszystkich kanałów sprzedaży.
b. Rezerwacje dokonywane są poprzez pośrednika pośredniczącego typu – Booking.com, Airbnb, Expedia. Dotyczy to wszystkich ofert, gdzie formalności realizowane są poprzez portal pośredniczący / pośrednika.
5. Kwotę BONU turystycznego Klient może przeznaczyć na kwotę związaną z usługą zakwaterowania oraz usługą kosztu obsługi pobytu (sprzątanie apartamentu po pobycie) oraz na usługi wymienione przez Polską Organizację Turystyczną, szczegóły na www.pot.gov.pl
6. Kwotę BONU turystycznego Klient nie może przeznaczyć na depozyty, kaucję zwrotną, opłatę klimatyczną, podatki miejscowe.